donderdag 22 november 2018

Reactie gekregen op Lonely Stone uit 2014!

Het mag een wonder heten, vind ik.
Gisterochtend, terwijl ik in de trein naar Schagen zat en eigenlijk zat te wachten op een appje van mijn 25-jarige dochter die in haar eentje aan het backpacken is in Thailand, kreeg ik een opmerkelijk bericht van iemand anders!

Ik zag een telefoonnnummer en een fotootje van een lief glimlachende vrouw met bril.
Toen ik het bericht opende herkende ik daar meteen op de meegestuurde foto een steen die ik ooit dropte in Gouda! Een zogenaamde 'Lonely Stone', waar ik destijds geen reactie op had gekregen.
Wat leuk!!! 😊

(de meegestuurde foto)

De vrouw schreef dat haar zoon de steen een aantal jaar geleden had gevonden in Gouda en dat hij hem gehouden had, want hij houdt van kunst. De zoon was inmiddels volwassen en ging verhuizen naar Breda, inclusief steen 😊

Ik dook snel even in mijn archief om te kijken wanneer dit ook al weer geweest was.
Het betrof Lonely Stone nr 2, gedropt op 26 februari 2014, op een bankje in een parkje bij een school.
Zie hier mijn blog over deze steen destijds:
http://mozajac.blogspot.com/2014/02/lonely-stone-nr-2.html

Dit was de droppingsplek toen:


In het Raoul Wallenberg Plantsoen tegenover de Casimirschool! Jawel 😄
Toen ik op 11 december 2017 nogmaals, in Gouda maar nu in de bibliotheek, een steen dropte voor het kinderproject "11je" moest ik weer denken aan de steen op het bankje destijds. Waar zou die steen toch gebleven zijn??? ....nu weet ik het! 😃

De vinder zelf heet Iwan, zo begreep ik uit het verdere Whatsapp-gesprek. En hij is nu zelf een soort kunstenaar, maar dan iets met antieke klokken. Hij zegt via zijn moeder 'Sorry voor de vertraging'. Excuus geaccepteerd hoor Iwan.

Ik kreeg zelfs nog een fotootje, gemaakt tijdens de opnames van de film Redbad in Denemarken, waar hij figurant is geweest! Maar die ga ik hier uiteraard niet plaatsen. 

Zo zie je maar, reacties kunnen altijd nog komen!
Dus....eerlijke vinders die nog steeds niet gereageerd hebben, het kán en mág nog steeds!!!
Zelfs als je het kaartje niet meer hebt... Je googlet op 'mozajac', wat op de steen staat geschreven, en dan vind je mij op internet 😉

Ook op mijn website heb ik bij de steen nu aangepast dat hij gevonden is! Yes! Blij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen?
Dat kan!
Soms lijkt het of je daar een Google-account voor moet hebben, maar het kan ook 'anoniem' of met naam+URL (het gewenste aanvinken). Voor de URL(=website-adres) mag je eventueel ook gewoon de URL van mijn blog nemen :-)
Lukt het evengoed niet?
Plaats dan een reactie in het Gastenboek van mijn gewone website:
https://mozajac.jouwweb.nl/gastenboek