dinsdag 16 april 2013

Bericht van 4e dropping en nieuws over de 5e!

De 4e dropping was 12 maart 2013 in het Wereldmuseum. Mooi museum!
Al diezelfde avond had ik een berichtje in mijn mail van de vinders van "Boeddha" (nr2).
Helaas nog steeds niets van "Boeddha" (nr1) gehoord....en ik had al vrij snel gezien dat hij niet meer op zijn plek lag.

De 5e dropping is inmiddels ook al geweest. Daarvoor reisde ik per trein naar Heerenveen, provincie Friesland......naar een fraai gelegen museum: Belvédère bij het landgoed 'Oranjewoud', hetgeen mij inspireerde tot de volgende stenen op de foto.

Lees er heel veel meer over in het tabblad TWINProject 12!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen?
Dat kan!
Soms lijkt het of je daar een Google-account voor moet hebben, maar het kan ook 'anoniem' of met naam+URL (het gewenste aanvinken). Voor de URL(=website-adres) mag je eventueel ook gewoon de URL van mijn blog nemen :-)
Lukt het evengoed niet?
Plaats dan een reactie in het Gastenboek van mijn gewone website:
https://mozajac.jouwweb.nl/gastenboek