zondag 26 januari 2014

De 'Rozet' in Arnhem...

Nee, dit is niet een deel van een tweeluik. Wel iets dat ik gemaakt heb voor het gebouw de 'Rozet' in Arnhem.
Het gebouw waar ik in november 2013 de laatste twee stenen dropte van TWIN Project 12.

Berichten van de vinders van de laatste twee tweelingstenen van TWIN Project 12 zijn nu te vinden op het desbetreffende tabblad!
Van Atie had ik gelijk op de middag van de dropping al een mailtje binnen, en dat was nota bene terwijl ik in het restaurant van de Rozet zat...aan een heerlijk kopje thee. Misschien hebben we elkaar wel gezien, want zij zat die middag ook daar in het restaurant:-).

Opmerkelijk aan deze droppingplaats, die ik in het voorjaar al bedacht had toen het gebouw nog niet klaar was, is dat ik er een maand later weer zou zijn, bij de officiele opening van het gebouw door prinses Beatrix.
Mij was namelijk gevraagd een mozaïek te maken als cadeau voor de Rozet, namens de schaakverenigingen in Arnhem die tijdens deze feestelijke dag voor 'levend schaak' zouden zorgen....
Benieuwd hiernaar?
Kijk verder op het tabblad TWIN Project 12 ...bij zondag 26 januari 2014.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen?
Dat kan!
Soms lijkt het of je daar een Google-account voor moet hebben, maar het kan ook 'anoniem' of met naam+URL (het gewenste aanvinken). Voor de URL(=website-adres) mag je eventueel ook gewoon de URL van mijn blog nemen :-)
Lukt het evengoed niet?
Plaats dan een reactie in het Gastenboek van mijn gewone website:
https://mozajac.jouwweb.nl/gastenboek