donderdag 17 december 2015

Nieuwe 'Lonely Stone'

In 2014 startte ik het project "Lonely Stones".
Een soort van 'eenzame' stenen die op mijn pad kwamen, bewerkte ik met mozaïek om ze vervolgens ergens in Nederland te droppen voor de eerlijke vinder. Anders dan bij mijn andere droppingprojecten is er bij dit project geen sprake van een link naar een mozaïekschilderij van mij. Het zijn puur en alleen eenzame stenen die zogezegd 'gezelschap zoeken'...:-)
In 2014 dropte ik zo 6 stenen. Helaas kreeg ik alleen een berichtje van de vinders van steen nr 3 en steen nr 5. En met het droppen van steen nr 6 op de bekende begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam leek ook het project een beetje ter ziele te zijn gegaan...
Maar ergens in de maanden erna, vond ik toch weer een mooie eenzame steen in het bos bij Amerongen. Om precies te zijn vlakbij restaurant "Het Berghuis", waar het goed toeven is na een flinke wandeling.


De steen bewerkt met mozaïek, maar door het vogelproject bleef hij liggen in huis...in principe klaar om gedropt te worden, Blijkbaar`was het nog geen tijd daarvoor...Misschien wilde hij wat langer bij mij blijven? :-)
In ieder geval vond ik deze`week, dat het tijd werd om dit project weer nieuw leven in te blazen!
Niet in de laatste plaats omdat ik afgelopen week toch nòg weer een nieuwe lonely stone vond in het bos vlakbij! Dus steen nr 8 komt er aan!
Maar eerst morgen het droppen van steen nr 7!
Waar? .....Dat vertel ik in het volgende blog! ;-)
(Lees over steen nr 1 t/m 6 in het blogarchief van 2014...)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen?
Dat kan!
Soms lijkt het of je daar een Google-account voor moet hebben, maar het kan ook 'anoniem' of met naam+URL (het gewenste aanvinken). Voor de URL(=website-adres) mag je eventueel ook gewoon de URL van mijn blog nemen :-)
Lukt het evengoed niet?
Plaats dan een reactie in het Gastenboek van mijn gewone website:
https://mozajac.jouwweb.nl/gastenboek