vrijdag 10 februari 2017

Voorpagina en Bonus-steen klaar...

Mozaïekstenen voor een kind....
Ik maakte er 11 afgelopen jaar horende bij de 11 mozaïeken, "pagina's", over een elfje met blauwe vleugeltjes, een rood jurkje, groene puntschoenen en hèèl lang blond haar, die rondkijkt op aarde.
Afgelopen week maakte ik nog een 12e steen, een bonussteen dus, want eigenlijk had ik er maar 11 gepland. Lees er over op de pagina Project "11je", bij 10 februari 2017....
Morgen neem ik hem mee naar...Apeldoorn! :-)
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen?
Dat kan!
Soms lijkt het of je daar een Google-account voor moet hebben, maar het kan ook 'anoniem' of met naam+URL (het gewenste aanvinken). Voor de URL(=website-adres) mag je eventueel ook gewoon de URL van mijn blog nemen :-)
Lukt het evengoed niet?
Plaats dan een reactie in het Gastenboek van mijn gewone website:
https://mozajac.jouwweb.nl/gastenboek